divendres, 29 de maig del 2015

Taller de teràpia del riure - Risoterapia (impressions)

Una part molt petita de la gran família del Claret va assistir ahir al taller de Teràpia del Riure - Risoterapia.

L'Aitana ens va ajudar a alliberar tensions mitjançant el riure i a crear un ambient de complicitat.



Llegiu-ne les impressions :

El taller d'ahir em va agradar molt perquè em va ajudar a desconnectar de la rutina del dia a dia i em va fer treure aquella part infantil que tots tenim a dintre i que amb les responsabilitats diàries, tant laborals com familiars, no som capaços d'experimentar. En acabar la sensació era de relaxació i benestar. Vam riure molt!!!

Valoro molt positivament la realització d'aquests tallers, a l'igual que alguna xerrada a la que he pogut assistir, organitzada per l'AMPA. Aquests tipus d'activitats ajuden a fer més equip!!!

Patrícia


Realment una experiència totalment recomanable per repetir. Passar un moment distés, on no tens cap preocupació i passes una bona estona, a més de riure un munt clar.

Moltes gràcies, per fer tallers dinàmics i donar aquesta oportunitat els pares i mares de l'escola.
Laura

Em va semblar força divertit... Sobretot quan ja vam agafar més confiança amb el grup. Apart útil per posar-ho amb pràctica amb la gent k ens envolta (fills, marit/muller, amics,...)
Per una altra vegada demanaria amb més temps el material k s'ha de portar, incloent mitjons!
Proposo k se'ls hi fagi un taller similar els nens ja que ho vaig provar amb els meus fills i van disfrutar molt;-)

Susana


Trencador, sorprenent, divertit i bàlsam contra el nerviosisme. Sensació de satisfacció en acabar.
Carles

Salí renovada, desestresada y con ganas de empezar cosas nuevas.
Muy recomendable.
Tatiana
Por un momento me sentí una  niña, sin tensiones y próxima al grupo.  Liberada.
Eugenia

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada